100.000 posjeta kud nije 100.000 konvertibilnih :)

Funny Pictures

 

Možda je vrijeme da se napiše neki post…

A jebo mater nešto mi mrsko pravo…

Sjedim ja bezze rodicom u bašti nije onoj isfrezanoj već ljetnoj…

Kad prolazi neka ženska u kupaćem… Kaže rodica da je imala kao bokserice i top gore(topnem joj ga)… Dobro ja sam više zagledao ono što se razljevalo na sve strane van tog kombinezona, pa nisam dobro primjetio, al jbg isto kupaći i na štikle se nabila…

Isto ko da je sa štange sišla malo da protegne nogičice…

Šteta što je nisam ranije primjetio da je uslikam i što nije neki vehabija bio u pozadini da zasubhanala koji put 🙂

Uglavnom, odlučih se da napišem post iz dva razloga…

Jedan je to što mi stoji mjesec dana ovo kako pređoh 100.000 posjeta, pa ovim putem pozdravljam i zahvaljujem se svima onima koji su čitali moj blog…

Drugi je: Odoh na kratko putovanje vani, nekih desetak dana…

Pozdravljam vas još jednoom sve 🙂

Semčilo

17 komentara

Komentariši